לוגו

תיקון כיריים גז

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
תוכן עניינים

טכנאי כיריים גז

כיריים גז שהתקלקלו, זה לא דבר נעים לכל הדעות. חשוב להבין כי כאשר ישנה בעיה בכיריים, פניה לחברת הגז לא תעזור במקרה זה. מאחר ומדובר בתיקון של מוצר שעובד על גז, כל ניסיון לתיקון על ידי אדם שאינו מוכשר ומוסמך לכך, יכול להיגמר באסון. מומלץ להזמין טכנאי גז מוסמך ומנוסה בעל רישיון לעסוק בעבודות גמ"פ . תיקון כיריים גז יכול להיות קל לאנשי מקצוע, וקיימות מגוון סיבות שיכולות לגרום לתקלות בלתי צפויות. עלות תיקון כיריים תיקבע אך ורק לאחר שיגיע הטכנאי, יבדוק ויאבחן את התקלה. ירון משה – שירותי גז, הוא טכנאי גז מוסמך שיתן לכם את השירות הטוב ביותר בדרך המקצועית ביותר עם כל האישורים הנדרשים.

תיקון כיריים גז – רק על ידי מומחים

רוב התקלות בכיריים גז, נגרמות משימוש מוגבר במים ומסירי שומנים שונים. התקלה הנפוצה ביותר בתחום זה, היא סתימה בפתחי יציאת הגז. במרבית המקרים אם תבחינו בלהבה חלשה, זו התקלה. לעיתים יש סתימה מלכלוך ולעיתים סתימה מניקוי יתר. אם הדיזה היא ישנה ואף חלודה, יש סיכוי שתצטרכו להחליף אותה בחדשה וזאת רק על ידי טכנאי מוסמך.  תקלה נוספת נפוצה היא שהלהבה לא נדלקת והסיבה היא שחיישן הבטיחות תקול. במצב כזה לא ניתן לתקן את החיישן, ותצטרכו להחליפו בחדש. תפקיד מערכת ההצתה האלקטרונית- לגרום לניצוץ שיבעיר את הגז. לעיתים יש במערכת זו תקלה, עקב חדירת נוזלים או בשל ניקוי עם כמות גדולה מדי של מים.

ירון משה יעניק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר תחת כל האישורים והתקנים הנדרשים

ירון משה הוא טכנאי גז מוסמך ונמצא בתחום כבר למעלה מעשור, ומחזיק בכל הכישורים והידע לתיקון כיריים גז. פנו אליו כוד היום לייעוץ לפני תיקון כיריים גז, ותקבלו את השירות הטוב ביותר.

ירון משה ניגש לעבודה מתוך אהבה למקצוע ולאנשים ולא מתפשר על מקצועיות תוך מתן שירות ברמה גבוהה מאוד.

טכנאי כיריים

כיריים לא תקינות, הן הסיוט הכי גדול שיכול להיות לעקרת בית. עלולות להיות סיבות רבות שבגללן הכיריים לא עובדות. לכן לפני שזורקים ומחליפים בחדש, מומלץ לפנות לייעוץ של טכנאי כיריים מומחה. טיפול בכיריים גז הוא לא עניין של מה בכך, ישנן סכנות רבות גם בהפעלה, גם בהתקנה וכן גם בהפעלה ולכן, אסור לנסות להתעסק ולתקן לבד בשום אופן, בכל מקרה כזה חובה להזמין טכנאי כיריים מומחה שיבדוק את הנושא ויטפל בו בקפידה. עבודה רשלנית עם כיריים גז יכולה להוות סיכון גדול עבורכם, לגרום לאסון ואף להביא למוות. לכן, גם טכנאי כיריים לא מוסמך, לא יוכל לבצע את התיקונים הנדרשים. ירון משה – שירותי גז, הוא טכנאי כיריים מקצועי ואמין שיעניק לכם את השירות המקצועי והאמין ביותר.

טכנאי כיריים – מומחה בתקלות כיריים

רוב התקלות שקורות בכיריים, נגרמות כתוצאה מניקיון ומים ועבודה עם מסירי שומנים.
הנה מספר תקלות נפוצות שיכולות להיות בכיריים שלכם:

* פתח יציאת הגז סתום ונחסם מלכלוך או מניקוי יתר.
* הלהבה לא נדלקת, כנראה שישנה תקלה בחיישן ויש צורך להחליף אותו.
* מערכת ההצתה האלקטרונית לא תקינה, ומתוך כך אין ניצוץ שיבעיר את הגז.

וזה רק חלק קטן מהתקלות. את כל הבעיות האלה יפתור טכנאי כיריים. חשוב שטכנאי הכיריים שאותו נזמין יהיה טכנאי כיריים מומחה, עם תעודה והכשרה מקצועית, שעובד לפי כל התקנים הנדרשים.

מומלץ לבדוק האם הטכנאי שאתם מזמינים את שירותיו, עוסק בתחום בו אתם מזמינים ממנו שירות.

השאירו פרטים
לשיחת ייעוץ ללא עלות >>

תמונה של כיריים גז

אהבתם? מוזמנים לשתף

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
מוזמנים לקרוא
ירון משה שירותי גז תמונה של להבה

גז ובטיחות

גפ"מ – גז פחמני מעובה, הינו חומר חסר ריח וצבע אשר משמש כגז לבישול, הינו גז נפוץ בכל דירה ובית באשר הם. הגפ"מ- גז פחמני

קרא עוד >>
שימוש נכון בגריל גז תמונה של גריל גז

התקנת גריל גז

התקנה, תיקון ודברים שכדאי לדעת גריל גז: דבר ראשון חייב לשתף את דעתי, גריל גז זה המוצר שתמיד שימוש בו מעלה לי חיוך, אין כמו

קרא עוד >>
תמונה - התקנת כיריים גז

התקנת כיריים גז

התקנת כיריים גז – חשיבות טכנאי גז מוסמך רוצים להחליף את הכיריים בגז או להתקין חדשים? רגע לפני שאתם אולי חושבים לבצע זאת בעצמכם, חשוב

קרא עוד >>
Scroll to Top