לוגו

מחמם מים בגז – התקנה ותיקון טכנאי גז מסביר

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
תוכן עניינים

איך עובד מחמם מים בגז?

בשנים האחרונות גובר הביקוש בבתים למחמם מים בגז. לכולנו די נמאס לחכות שהדוד יתחמם או לזכור מחדש כל פעם להדליק אותו מתי שאנחנו צריכים, שלא נדבר על הרגעים בהם נגמרים המים החמים באמצע המקלחת… מחמם מים בגז הוא הפתרון החדשני והחסכוני לבעיית המים החמים בבית. המכשיר נכנס לפעולה רק עם ולאחר פתיחת מים חמים. המכשיר יודע לזהות אם יש מים חמים בדוד השמש. במידה ויש מים חמים בדוד השמש, המכשיר לא יכנס לפעולה. פעולתו תתחיל רק לאחר שהמים החמים בדוד השמש יגמרו או שיהיו בטמפרטורה נמוכה מזאת שכיוונו מראש למחמם. בכך נמנעים המצבים בהם נגמרו המים החמים ולא צריך לחכות בכדי לקבל מים חמים בבית.  

איך עובד מחמם מים בגז
כניסת מים למחמם, כניסת גז ויציאת מים חמים

טיפה עלינו:
ירון משה טכנאי גז מוסמך ע"י משרד התשתיות בעל מעל 20 שנות ניסיון בתחום הגז. לא כל טכנאי מתעסק עם התקנה ותיקון מחממי מים בגז כיוון שיש צורך בידע נוסף והתעסקות עם מערכות שונות. עם השנים צברנו כמות נכבדת של לקוחות אשר משתמשים במכשירי חימום מים בגז שהתקנו להם וראינו שאלות ולבטים שחוזרים על עצמם שוב ושוב, הנה כמה מהדברים שנשמח להבהיר בכל הקשור לנושא.
לשאלות נוספות תמיד מוזמנים להתקשר לשיחת ייעוץ ללא עלות – 050-575-4042

תמונת נושא פייסבוק ירון משה שרותי גז (1)

חימום מים בגז – יתרונות:

~חסכון באנרגיה – נכנס לפעולה רק מתי שצריך ויוצא מפעולה כאשר צריכת המים נפסקת. 
~נוח לשימוש – לאחר ההתקנה אנו מגדירים את הטמפ' הרצויה ומחמם המים בגז יודע לתת את הטמפ' הדרושה לבד ומתי שצריך.
~חימום מים מידי – גוף החימום נכנס לפעולה כאשר זורמים מים (בצנרת המים החמים של הבית) שהטמפ' שלהם נמוכה ממה שהוגדר ומחמם את המים בגז באותו רגע לכן לא צריך לחכות למים חמים. 
~המים החמים לא נגמרים – כל עוד יש גז יהיו גם מים חמים, אנו לא מוגבלים לקיבולת של מיכל המים החמים של הדוד. 
~בטיחות- המידה וישנה תקלה כלשהי במכשיר, המכשיר לא יכנס לפעולה. 

למי מתאים מחמם מים על גז?

  • מחמם מים מתאים לכל משפחה. 
  • מתאים לדירות בבניינים רבי קומות.
  • מתאים גם לחללים מסחריים הדורשים מים חמים באופן זמין (מספרות למשל).
  • מתאים לדירות נופש וצימרים. 
  • לכל מי שמעוניין במים חמים באופן קבוע ומיידי.

חימום מים בגז לעומת דוד חשמלי?

נתחיל בכך שאין מה לבדוק את העניין של מחמם מים בגז לעומת דוד שמש כיוון שהם משתפים פעולה. לגבי עניין ההשוואה של מחמם מים בגז לעומת דוד חשמלי נסתכל בכמה היבטים:
דוד חשמלי – אנחנו צריכים להפעיל ידנית (אפילו אם זה מאפליקציה בפלאפון), זמן החימום עד לטמפ' הרצויה הוא לפחות חצי שעה (במקרה טוב), כמות המים החמים מוגבלת ולא נדבר על מה קורה אם שכחנו לכבות.
מחמם מים בגז – נכנס לפעולה רק מתי שצריך ויוצא כמפסיקים לצרוך מים, זמן החימום עד לטמפ' הרצויה הוא בערך דקה (אפילו פחות), כמות המים נחמים לא מוגבלת – כל עוד יש מים ויש גז יהיו מים חמים.
עניין צריכת החשמל לעומת גז – אין אפשרות להגיע למסקנה חד משמעית כיוון שהדברים תלויים בצריכת כמות המים, באיזה תכיפות וכמה זמן המכשירים פועלים ברצף. כן ניתן לציין כי חימום מים בגז מבזבז פחות אנרגיה (ברוב המקרים) כיוון שהמכשיר פועל רק כאשר יש דרישה.

במה כרוכה התקנת מחמם מים?

התקנת מחמם מים בגז כרוכה בהתקנת צנרת מים חמים, נקודת חשמל והתקנת נקודות גז במיקומים המתאימים למחמם. מומלץ לבדוק את ההכנות תוך כדי שיחה עם טכנאי גז בכדי לדעת איזה מחמם מתאים לכם (לפי הדרישה וכמות צרכני המים החמים בבית). 

חימום מים בגז- בטיחות

חשוב לדעת, המכשיר עצמו צורך גז לכן חובה טכנאי גז מוסמך שיבצע את ההתקנה. המכשירים עוברים בדיקת בטיחות בעת ההתקנה ובדיקה ראשונית נעשית ע"י הטכנאי. לאחר הבדיקה אם הכל תקין אין לנו מה לדאוג המכשיר מהווה בסה"כ עוד צרכן גז בבית (כמו כיריים, תנור, כמין וכו'…) כמובן שעדיף לעשות בדיקות תקופתיות שיבוצעו ע"י טכנאי. בעת תקלה המכשיר יוצא מפעולה (ברוב המכשירים ישנו לוח אשר מתריע שיש תקלה) ובכך נמנע הסיכון שיקרה משהו. בעת תקלה מכל סוג הנוגעת לגז יש ליצור קשר עם טכנאי גז מוסמך. תוכלו להרחיב על נושא הבטיחות בגז כאן .

פנו אל מתקין מקצועי ומנוסה

ירון משההינו מתקין גז מוסמך, אשר מבצע התקנות ותיקונים של מחממי המים של מגוון חברות מוכרות וותיקות בתחום. 
לשיחת ייעוץ והבנה :
ירון משה שירותי גז – טכנאי גז בצפון- 050-5754042.

מחפשים תיקון מחמם מים בגז? רק עם טכנאי גז מורשה

ירון משה – שירותי גז, יעניק לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר ויפתור לכם כל בעיה. מתוך זה שמחמם מים בגז הפך לנפוץ והוא נמצא בשימוש בבתים רבים, יש לבצע אחזקה קבועה של המערכת ועל כך גם תיקון תקלות יעשה על ידי איש מקצוע מוסמך העוסק בגז. ירון משה הוא מומחה בכל מה שקשור לעבודה עם גז, עם ותק של למעלה מעשר שנים ניסיון מוכח ואלפי חוות דעת יוכל לבצע עבורכם תיקון מחמם מים בגז. הוא עובד לפי התקנים המחמירים ביותר הנדרשים לטכנאי גז מוסמך ויש לו את כל האישורים הנחוצים. פנו אליו עוד היום לקבלת ייעוץ.

תיקון מחמם מים בגז אשר מתוחזק רק על ידי מקצוענים

על מנת לשמור על תקינות המחמם ,יש לבצע אחזקה קבוע ומסודרת. מומלץ לבצע ניקוי מקצועי אחת לכמה זמן במחמם המים שלכם.
תקלות נפוצות העלולות להיות במחמים הן: תקלות בחיישנים, עומס אבנית, תקלה בכרטיס אלקטרוני, מדדים לא תקינים ועוד. אין לבצע תיקון מחמם מים בגז בעצמנו, כיוון שהדבר דורש ידע וניסיון, מדובר במערכת מורכבת ויש צורך בטכנאי מוסמך שידע לזהות ולטפל בבעיה. חשוב לזכור שגז הוא חומר מסוכן ביותר, שיכול לגרום למוות בסופו של דבר לכן אין לקחת סיכון. כמו כן, אם ננקה את מחמם המים שלנו לעיתים תכופות יותר נוכל למנוע תקלות מיותרות.

מחמם מים בגז התקנה במרפסת שירות

השאירו פרטים
לשיחת ייעוץ ללא עלות >>

חימום מים בגז - מכשיר לדוגמא

אהבתם? מוזמנים לשתף

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
מוזמנים לקרוא
ירון משה שירותי גז תמונה של להבה

גז ובטיחות

גפ"מ – גז פחמני מעובה, הינו חומר חסר ריח וצבע אשר משמש כגז לבישול, הינו גז נפוץ בכל דירה ובית באשר הם. הגפ"מ- גז פחמני

קרא עוד >>
שימוש נכון בגריל גז תמונה של גריל גז

התקנת גריל גז

התקנה, תיקון ודברים שכדאי לדעת גריל גז: דבר ראשון חייב לשתף את דעתי, גריל גז זה המוצר שתמיד שימוש בו מעלה לי חיוך, אין כמו

קרא עוד >>
תמונה - התקנת כיריים גז

התקנת כיריים גז

התקנת כיריים גז – חשיבות טכנאי גז מוסמך רוצים להחליף את הכיריים בגז או להתקין חדשים? רגע לפני שאתם אולי חושבים לבצע זאת בעצמכם, חשוב

קרא עוד >>
Scroll to Top